niedziela, 9 grudnia 2012

O matko !! :O Od 2 tygodni nie było posta ? byłam pewna że tylko coś ponad tydzień.... mniejsza o to.. komputer nawala, więc posta robię u siostry. Wymyśliłam taki wzorek siedząc w kościele ( nuudy ;d). Myślę, że lepiej wygląda jeśli pomalujemy paznokcie na zmianę : gładki, wzorek, gładki, wzorek itd.
Zrobiłam kilka jego wersji, ale wykonuje się go tak samo:
Nakładamy jasny róż ( chyba, że wgl inaczej chcecie dobrać kolory )
wykałaczką robimy czarne paski
a potem w drugą stronę białe..
( awaria zdj ;( )
stwierdziłam, że ładnie wyglądałyby wszystkie paski na biało
ps. spieszyłam się

przy 3 podejściu zmieszałam ten róż z białym i taki wzorek podoba mi sie najbardziej, choć akurat tutaj nie wyszedł tak jak zamierzałam

 Wybierzcie dla sb któryś :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz