czwartek, 27 grudnia 2012

Liebster blog

Zasady są proste: 
Blogerzy nominują 11 innych blog, które mają mniejszą liczbę obserwatorów i zadają im 11 pytań.Należy ich o tym poinformować. Następnie, dana osoba nominuje swoich 11 wybranków i zadaje im własne pytania. 

Mnie nominowała Franka z http://siekierotkaa.blogspot.com/ i jestem za to ogromnie wdzięczna :*

1.Paznokcie kwadratowe czy owalne ?
   Raczej owalne, w kwadratowych czuję się nieswojo .
2.Luźne czy obcisłe ciuchy na co dzień ?
   Chyba obcisłe.
3.Ulubiona fryzura ?

   Jakiś dobierany warkocz.
4.Jaki kolor na paznokciach najbardziej lubisz ?

   Ciemny róż.
5.Masz jakiś swój idealny kosmetyk ?

  Nie mam. 
6.Ulubiony film z dzieciństwa ?

  Król lew ( o ile można go traktować jako film ;] ). 
7.Jesteś pesymistką czy optymistką ?

  Optymistką.. chyba.
8.Książka czy film ?

  Książka.
9.Masz swój autorytet ?

  Nie mam. Ciężko o takiego.
10.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?

   Po pierwsze : z nudów.. no i chciałam pokazać ludziom, że paznokcie można malować na różne, ciekawe sposoby.
11.Ulubiona piosenka ?

    Florence and the Machine - Never let me go


Ja nominuje blogi, na które zaglądam i niekoniecznie mają mało obserwatorów, czy wejść.
Nie będzie iść 11, bo nie znam tyle ,a nie chcę wciskać pierwszego lepszego jaki znajdę :

1. mayaandsusannah.blogspot.com
2.x3caroline.blogspot.com/
3.aboutmeandfashion.blogspot.com/
4.koffamy.blogspot.com/

To chyba będzie tyle.

A teraz moje 11 pytań : 
1. Kim chcesz być w przyszłości ?
2. Masz rodzeństwo ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Długie paznokcie, czy krótkie ?
5. Włosy związane, czy rozpuszczone ?
6.Wolisz góry, czy morze ?
7. Ulubiona książka ?
8. Wymarzone auto ?
9. Dla ciebie ważniejsza jest rodzina, czy przyjaciele ?
10. Dlaczego założyłaś bloga ? 
11. Co jest dla ciebie najważniejsze ?


Pozdrówka :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz